luni, 17 ianuarie 2011

Lanvin primavara-vara 2011

Daca e Lanvin atunci e fluid feminin si in niciun caz nu e… cool. Si asta pentru ca asa a vrut Alber Elbaz care a declarat cu nonsalanta : "I'm not a cool designer, and Lanvin is not a cool brand".

Femeia nu e cool cand e imbracata de micutul Elbaz, ci e cat se poate de sexy, hot, desirabila si orice alt atribut si-ar mai dori. Iar asta se intampla pentru ca, de pe rafturile de la H&M pana la cele cu tinute pap ale brandului Lanvin, femeile toate se pot servi in acest sezon cu o doza considerabila de stil gata nu doar pentru purtat ci direct pentru scopul principal, adica pentru seductie.

In rest nimic nu mai are importanta, pentru ca masina de talent&bani da cele mai bune rezultate posibile, iar cea mai clara dovada a acestui lucru e nebunia declansata de fenomenul Lanvin.







sursa: www.fashionandbeauty.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu