Dupa retragerea tuturor magazinelor de pe piata japoneza din anul 2009, Versace se intoarce pentru a pune bazele unei noi prezente pe continentul asiatic. "Retragerea Versace din anul 2009 s-a datorat faptului ca magazinele din Japonia nu indeplineau aceleasi conditii ca si restul magazinelor Versace. De atunci scopul nostru a fost sa ne intoarcem pe pozitia de lider, prezent in cele mai selecte magazine, cu cele mai pretentioase colectii si cu produse care au consistenta" a declarat Gian Giacomo Ferraris, CEO Versace.
Pentru a se asigura ca revenirea pe piata se va desfasura conform planului stabilit, compania Versace l-a numit pe Hiroshi Saito drept chief executive officer pentru Versace in Japonia. Acesta are o experienta de treizeci de ani pe piata de lux japoneza si a mai lucrat pentru companii mari precum Gucci, Giorgio Armani, Prada si Donna Karan, tot pe piata din Japonia.
"Hiroshi Saito este unul dintre cei mai buni manageri de pe piata de lux din Japonia si intelege moda italiana mai bine ca oricine. Japonia este piata cheie pentru noi in industria de lux si nu ar avea nici un sens ca un mare nume precum Versace sa nu faca parte din ea" a mai declarat Gian Giacomo Ferraris.
sursa: www.fashionandbeauty.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu